sobota 24. října 2009

Klokaní deník XVI.

Když na Shelley Beach skončí grilování a padne tma, začnou operovat possumové (vačice). Je to taková kombinace koaly, králíka a myši. Hledají, co lidé zapomněli sníst, strkají hlavy do pytlíků od brambůrků.
Nechají vás přiblížit. Na seznámení jsem tomu dal očichat ukazovák a ono mě to do něj zkusmo kouslo. Odběhlo to s výrazem "Čechy nevečeřim".
Jiné zvíře bylo o něco sdílnější a nechalo se pohladit, na omak neuvěříte, že to není plyšové.
Potkal jsem děsně velkou ještěrku, prst jsem jí očichat nedal a ani jsem ji nezkoušel hladit.

Jediná Češka u mě ve třídě je mi nesympatická. Potkal jsem ji včera cestou do školy. Byli bychom cestu trapně promlčeli, kdyby předchozího večera neměla v pokoji pavouka. (Takže jsem trapně mlčel jen já.) Kdykoli říkala slova jako obrovský, chlupatý a hnusný, nervózně se otřásala a pálila jednu cigaretu od druhé. Nemá cit pro rozvité věty, takže jsem se dozvěděl akorát, že pavouk byl "ta-ko-vej-dle" (asi jako pivní tácek). Holky toho nadělají, však je znáte.

Žádné komentáře: