pondělí 12. října 2009

Klokani denik VI.

Alkohol se tu kupuje ve specialnich obchodech, jde totiz o vaznou vec, deti.
Pokud jste schopni si sami uvarit [a vzhledem ke zdejsim cenam vetsina lidi rychle prijde na to, ze varit umi, nebo ze je opravdu nenarocna] pripravite si spoustu dobreho jidla za mnohem nizsi ceny nez ve fastfoodech. Pripravite si taky hodne zabavy pri hledani ekvivalentu nasich potravin.
Jidlo obecne je tu drahe, ale pomerne znacne kvalitni. Nepochopil jsem jenom, proc jeden banan stoji jeden dolar.
V trznicich narazite na spoustu roztodivneho bejli, o nemz se da relativne nezavazne rict, ze je to cosi orientalniho. Az to nastuduju, dam vedet.
Maji tu fantastickou zmrzlinu, coz se opet neboji deklarovat uz jeji cenou. Mel jsem "lesnoplodovou" a krom toho, ze ja osobne nepovazuju rybiz za lesni komoditu, nemam vyhrad. Byla tam i cela malina a jeste doted se mi v ustech nahodile objevuji pecicky z lesniho ovoce. Kornoutek je upravny, vesmes chutny a nebrozblemca se.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Timhle nas nenastves, tady je zima a na zmrzlinu nemame ani pomysleni ;P
Ale jinak se po prijezdu tesim na nove kulinarske speciality... Jenicku var!

Unknown řekl(a)...

co je to za člověka, který je do exotické austrálie a dá si tam zmrzlinu s rybízem a malinou?!!!

kde je kešu? kiwi? slaná příchuť? bambus? baobab? blahovičník? špetka koaly?

nebo už svět pokročil opravdu tak daleko, že z česka vyvážíme i ty červené bobulky?...

Duchy řekl(a)...

odpoved je naprosto jednoducha, k tomu abych posoudil jaka je tu zmrzlina ve srovnani s nasi zmrzlinou si nemohu dat blahovicnikovou, nebot jsem ji doma nikdy nemel.

Proto kdyz jsem dostal chut na lesnoplodovou, dal jsem si lesnoplodovou, protoze mi to pripadalo zajimave vzhledem k tomu, ze jsem v Australii posud zadny les nevidel. Jiste to ale nebylo naposledy co jsem tu mel zmrzlinu a verim ze reference na to tema se jeste objevi.

Duchy řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.