pátek 2. října 2009

Klokaní deník I.

nebudu zdržovat, vezmu to letecky

1. korejské aerolinie jsou fajn, mají spoustu usměvavých korejek a velká prostorná letadla
2. k obědu byl přiložen salát, nevím z čeho vyrábějí okurky, ale pro těch 5 krevetek jsem jim to odpustil
3. ta růžová tekutina po něčem chutnala... ale po čem? pij doma co máš a jinde co ti dají, něco jsem vypil a zbytek na sebe vylil v turbulenci
4. do letadla se nesmí nosit ostré předměty - to proto, aby vám pytlík s oříšky dlouho vydržel
5. korejci jsou děsně úslužní, ale croisant jedí tak, že ho rozdrobí na podlahu a pak ho zašlapou do koberce
6. kdo si myslel, že Čína je obrovská, ať to ještě vynásobí dvaceti pěti
7. když na sebe narazí česká angličtina s korejskou angličtinou, nakonec si dáte k obědu to, co má právě váš korejský soused
8. mraky jsou úžasné ve všech ohledech - nechápu jak tím letadlo může propadnout
9. na notebooku mám 7:34 a přitom už je 14:34 kdo by to byl řekl - dobré ráno pokud právě vstáváte

2 komentáře:

Mauglí řekl(a)...

Moc jsem se smál před pár dny, když jsem si to četl poprvé i teď, znovu a znovu...:)Ty Tvoje zápisky jsou úžasný:) Ať žije Sydney blog!:)

Duchy řekl(a)...

snazim se... omluvte prosim absenci hacku a carek... ale pro pisatele to neni zdaleka tolik rozcilujici jako prehozene z/y