středa 11. listopadu 2009

Ze světa XXVIII.

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak, a abys věděl, jak tady pořád provokuješ tou svou uastralskou idylkou, vypil jsem ti celou lahev svatomartinského vína - veltlínské červené rané, bylo VÝBORNÉ!!!!

HAU, dopil jsem

Duchy řekl(a)...

a abys věděl, měl sis dát müller thürgau od vinařství Plešinger, protože to je letos opět nejlepší... tsss

Unknown řekl(a)...

pokus číslo dva - svatomartinské, tepmlářské, modrý portugal - lahev vína je dostačující

eh?

Duchy řekl(a)...

nerozčiluj mě, nebo odjedu do Hunter valley a propiju tam víkend :-D

Unknown řekl(a)...

tak do třetice všeho nejlepšího - Svatovavřinecké rosé, svatomartinské, mladé víno 2009 - a teď to nejlepší - od Plešingra!!!

Ještě jsem ho nevypil, ale vystavil jsem si ho vedle postele - díky za každé nové ráno!

Tak, to máš za to všechno, ty australskej synáčku!!!

:o)

Duchy řekl(a)...

Kate! (s českou výslovností)