úterý 10. listopadu 2009

Klokaní deník XXVIII.

Nedaří se pondělí? Snězte jedno úžasně čerstvé mango. Uvařte si fantastickou večeři. Vyndejte z mrazáku skotskou a nalijte si dvojitého panáka. Napište komukoliv, kdo je právě online a sdělte mu, že jste ten nejnešťastnější člověk na světě. S vysokou pravděpodobností se dozvíte, že on/ona je na tom ještě hůř. Pusťte si Alanis Morisette – ta je naštvanější než vy oba dohromady. A to funguje.

A tak jsem dnes vstal nepoznamenán včerejškem. Užíval si slunce a trochu se připekl. Obědvali jsme na pláži a oceán se lísal. Pokoušel se nám z legrace ošplouchnout chodidla a šuměl něco pradávného (tak jak to šumí jen on). A tak jsem mu odpustil, že mi leží na klíčích, i že ode mě dělí spoustu skvělých lidí.

Opatřil jsem si nové klíče a koupil si k nim přívěšek s koalou, aby nebylo tak snadné je ztratit.

Žádné komentáře: