pondělí 30. listopadu 2009

Klokaní deník XXXVII.

Vypravil jsem se hledat práci do Warringah Mall, velkého obchodního centra v severním vnitrozemí. Warringah Mall Shopping Centre je propletená soustava obchoďáků a malých krámků s množstvím otevřených prostor, arkád a atrií. Otevřené prostory jsou přistíněny špicemi plátěných střech a z dlažby čouhají palmy a stromy. Krátce po vstupu tak ztratíte přehled, co je vevnitř a co venku. Atmosféra vládne pohodová. Děti lezou rodičům po hlavách a nikdo vás ve frontě nešťouchá košíkem do zad. Sortiment je, odmyslíme-li častější výskyt surfových prken, celkem podobný českým nákupním centrům.

Dbalý směrovníků a orientačních plánků dorazil jsem na cantrální občestviště, které mělo slibovat paletu pracovních příležitostí. Jsou tam čtyři fastfoody a lisovna ovoce. Prakticky ve všech byli velmi vytížení a úměrně tomu protivní, jakmile se dozvěděli, že hledám práci. Nakonec jsem plynnou polohlasnou češtinou prohlásil, kam přesně má celé Warringah Mall jít a vyrazil z uprášeného vnitrozemí směrem k moři. Na místa, kde jsem tušil tepající turistický průmysl, kavárny, restaurace a bary. Přes čtvrti Curl Curl, Freshwater a Queenscliff jsem se vydal na cestu domů.

Žádné komentáře: