úterý 11. srpna 2009

Z domácího alba II.

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

tahle je nejlepší.. celý svět na tváři malého kluka a ještě větší svět kolem něj. fíhá

Duchy řekl(a)...

náhoda (jako obvykle)

Unknown řekl(a)...

upřímně, mám raději tyhle "momentky ze života" víc než stylizované a hodiny komponované snímky například v ateliéru. věřím, že takováhle fotka je hodně o náhodě, ale když se pak povede, je to nádhera..

PS: jsi to ty? ten malý kluk

Duchy řekl(a)...

Ne, je to můj synovec. Je to před Vánocemi 2008. Bobování ho příliš nezaujalo a tak se vrací domů... měl jsem zrovna v ruce foťák a kompozice mi připadala záznamuhodná a on byl zamyšlen a nestihl utéct nebo si mě všimnout - prostě náhoda

Unknown řekl(a)...

jsi vlastníkem krásné náhody...

Duchy řekl(a)...

nic takového nemůže být předmětem vlastnictví :)