sobota 5. ledna 2008

já vítám, vítejte taky

Ne, že by nebylo úplně nesvětlo, ale poslední dobou je pořád vysloveně tma, kdykoli mám trochu času, abych si toho mohl všímat. V časech takových pak, když vyhledávám pochybnou společnost různě utříděných myšlenek v blozích, velmi oceňuji každou plochu, málo bílou, lépe vůbec.

A že člověk soudí vždy tak nějak podle sebe, napadlo mě, že byste třeba ocenili... prostě jsem se rozhodl svůj blog trochu očernit. Možná půjde také o celkovou změnu přístupu, snad trochu koncepční, snad více antikoncepční.

Není v tom teď vůbec jasno, tak to nechme plynout a ... neuvidíme.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

jsem oslněn!

a nebojím se to zopakovat ještě jednou! Jsem OSLněn!

Pane pane, domácí, myslím, že přechod na blogspot byl tím pravým vykročením z temnoty a soukromě bych se jej nebál nazvat "Kulturní událostí letošního roku"!
Přemýšlel jsem, jaký příspěvek komentovat dříve či později,. Nevím - že by třeba všechny? Ono se to v té tmě dozajista ztratí!

Pane domácí, záříte!!!

Duchy řekl(a)...

Pozor na to, ve tmě se hned tak něco neztratí - naopak, některé smysly nabývají na vnímavosti.

Děkuji za víc než vlídné přijetí tohoto nového pokusu na lidech.