středa 13. května 2009

Z jara II.

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

brouk lepší včely. promiň že to napíšu takhle otevřeně, ale cítím to tak.

což mě přivádí na zapomenutou otázku - jakýpak máš vlastně fotoaparát? a jak fotíš makro?

Duchy řekl(a)...

včela byl takový experimentální počin, popírá snad veškerá pravidla fotografie co jich na světě je :)

mám Nikon D80 se Sigmou 17-70 a jsem převelice spokojen se strojem a převelice nespokojen sám se sebou

makro se mi s tím fotí dosti špatně, bo na to ten objektiv není tak úplně určen... nějak se mi ale zatím nechce kupovat speciál

Anonymní řekl(a)...

pěkná fotka... běžně z tebe mám prdel, ale dnes je to pozadí :)

PS: pro publikování vzkazu to po mně chce napsat kontrolní slovo "hyster" - jak si tohle mám vyložit?

Duchy řekl(a)...

ono je lepší některé věci nevykládat :)