neděle 17. srpna 2008

Achjoo

Včera v noci těsně před usnutím mě napadla úžasná myšlenka. Jsem líný. (To není ona, ale je to pravda.) Než abych vstal a pustil znovu počítač, zaznamenal jsem její stručné shrnutí do mobilu, do prostoru pro zrávy, kde se udrží dokud nenapíši jinou sms. Nakonec máme doma i papír a tužku, kdyby bylo nejhůř. Před pěti minutami jsem napsal smsku. Před dvěma minutami jsem si vzpomněl, že jsem si měl ze včera něco pamatovat.

Včera v noci těsně před usnutím mě napadla úžasná myšlenka. A já ji nechal projít a zmizet, už zase.

2 komentáře:

Mauglí řekl(a)...

Ououou..ten pocit znám. Ne, že by mě napadaly úžasné myšlenky...ale u mě je úspěch, pokud je to myšlenka sama o sobě, beze slávy, bez toho "úžasná", někdy jde o nápad hudební, někdy o rozhřešení mezilidských interakcí, někdy jen tak o legrační sousloví. Ale znám, znám... upřímnou soustrast!

Duchy řekl(a)...

děkuji, špitl