úterý 18. května 2010

Z cizího štětce IX.

9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

mohl by velevážený správce blogu doplňovat reprodukci obrazu svým komentářem?

Duchy řekl(a)...

jsem si jist, že právě tenhle obraz komentář nepotřebuje :s)

Unknown řekl(a)...

co tedy alespoň v pěti slovech zmínit důvod jeho přetisknutí?

koukám na něj poněkolikáté a nejsem si jist, čeho si mám všímat a co oceňovat?...

Duchy řekl(a)...

Tady jde o téma obrazu (jde o velmi známý obraz a taky velmi známý a citovaný biblický příběh) a souvislost, proč se nachází mezi posledním z Klokaních deníků a příspěvkem "Tak jsem tady", mi připadala poměrně zjevná... to mě překvapuje, že jsem na to sám

Unknown řekl(a)...

Dobře, přiznám se, jsem to já, ten hňup světa, který ten obraz spatřil tady poprvé...

Duchy řekl(a)...

Ale to zase nee, normálně zařazuju obrazy pouze dle nálady, ale vyjímečně jsem jeden dal tématicky, kdo to má poznat, že jo :)

Unknown řekl(a)...

A řekneš už mi konečně, jak se to veledílo jmenuje?! Abych si o něm mohl nastudovat podrobnosti, když tys na ně tak skoupý?

Unknown řekl(a)...

Aha, už to vím.

Duchy řekl(a)...

Omlouvám se, že to vypadá jako bych vás chtěl tahat za ucho nebo školit, na to nemám erudici ani ctižádost... ale kdybych to chtěl říct na přímo, tak tam nedávám obraz... prostě jsem nechtěl pojmenovávat slovy a z toho ta vyhýbavost