sobota 17. května 2008

Odborně humorná vsuvka

Stal jsem se patrně prvním studentem právnické fakulty, který navrhl radikální řešení: "vypustit z úpravy nekalé soutěže soutěžitele", a ještě toto řešení po několik minut zapáleně hájil. Komise se však nenechala přesvědčit. Osobně si myslím, že je to proto, že vypuštěním soutěžitele by všichni členové komise, kteří se zmíněnou problematikou živí, zůstali bez práce, neboť soutěž bez soutěžitelů by se stala jednou z nejpoklidnějších oblastí právem upravených.
Tuhle pasáž ve své práci jsem četl minimálně 6x, posudky vedoucí i oponenta, kde byla rovněž ocitována, dohromady tak 8x a ani při jednom z těchto čtení jsem se nevšiml, že místo „spotřebitel“ jsem napsal „soutěžitel“. Výraz překvapení, který patrně propukl na mém obličeji poté, co jsem byl na tuto drobnost upozorněn, musel být asi velmi potěšující podívanou, neboť se mi komise tlemila až do konce obhajoby.


3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Tak už nás moc nenapínej, pane černý, obhájils? Jistě ano, teď jen tipovat za kolik.. to vlastně také není třeba dlouho rozvažovat. Za jedna! (?)

Duchy řekl(a)...

Smýšlíte o mě příliš vysoko, napsat dokonalou odbornou práci je zřejmě mimo rozsah mé jediné dovednosti. Za důležité pokládám, že se lidé okolo mě baví a pokud se baví i komise, jsem tomu rád a to 1- jim odpouštím :-)

Anonymní řekl(a)...

Jestli můžu gratulovat, gratuluju.
Jestli ne, gratuluju stejně :-P
JA