neděle 4. ledna 2009

Hlasování je opět mrtvo

Ptal jsem se vás vážení návštěvníci, jak byste reagovali, kdybych vydal knihu. Tedy ti, které znám osobně, mě zatím nepřestali zdravit a ani žádné výhružné anonymy nepřišly. Celkově hlasovalo patnáct lidí... jak se říká, už tři lidé jsou dav. A dav by tedy knihu ve všech případech koupil, v názorech na její využití se však už jisté rozdíly našly. Čili bych to shrnul do takového dosti odvážného tvrzení, že kniha bude. Dle mojí současné předtavy by mohla být tak z poloviny nová a z poloviny zde obsažená. Její hodnota bude nevyčíslitelná a cena kolem 150 kč. Pokud si budete chtít podložit nohu od piána právě jí, budu v budoucnu poctěn. Zároveň vyhlašuji hlasování nové, spíš informativního charakteru. Děkuji za spolupráci a doufám, že mě tu budete nadále navštěvovat.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hodlám s ní podložit všechny své bicí i už zbité nástroje. Moc se na ni těším.

Duchy řekl(a)...

děkuji mnohokrát a co jiného říci, než, že jsem opravdu poctěn

jsem momentálně nemocen, což otevírá vynikající příležitost ke psaní, tak uvidíme