sobota 29. listopadu 2008

Mám ho!

Klídek puberťáci. 

Nechci se vytahovat, ale mám krásný, velký, macatý a úplně nový foťák. Dobrá, chci se vytahovat. Mám krásný nový foťák. Vždycky jsem ho chtěl a teď ho mám. A narozdíl ode mě, umí fotit. Jejda to je žůžo, novej foťák a celej muj. Kdybyste ho viděli. Vyfotil bych vám ho, ale přece nebudu svůj nový foťák fotit svým starým foťákem. A ty obrázky, které z něj budou až se odvážím ho použít. A to pak budete zavaleni fotkami. A víte jaká to bude baladička až... mimochodem už jsem vám to říkal? Mám nový foťák.

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hooooooooooooooooooooooo

Chciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Takyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Duchy řekl(a)...

Příležitostně ukážu a půjčím k prozkoumání... jsem z něj nadšený

je to Nikon D80 s objektivem Sigma 17-70

jedinou vadou je vyšší úroveň šumu při vyšších ISO, ale jinak je skvělej

hlavně brilantní barevné podání, krásný bokeh, skvělá ergonomie

jo, jo, jo... je můj

Mauglí řekl(a)...

Až nyní se odhodlávám přidat ke gratulantům...ač to tak může vypadat, že jsem potřeboval rozdýchat to, že nevlastním podobný stroj, myslím, že nejsem závistivý člověk a proto.....Ti to přeju, šmejdku!:-DDDDD

Chci ho a Tě taky někdy vidět!!!;-)

Duchy řekl(a)...

ano to je pořadí, ve kterém obvykle přicházíme :-)